قائم مقام کمیته امداد استان ایلام از همکاری گروهی از خیرین مقیم تهران با این نهاد در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان ساکن شهرستان سیروان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 17 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام، رمضان دستیاری بیان کرد: در راستای تفاهم نامه‌ای که بین کمیته امداد ایلام با تعدادی از خیرین سیروانی مقیم تهران و گروهی دیگر از خیرین مرتبط با این افراد صورت گرفته است این خیرین در زمینه ساخت مسکن برای تعدادی از خانواده‌های بدون مسکن در شهرستان سیروان مشارکت می‌کنند.

وی افزود: در راستای این تفاهم نامه هم اکنون عملیات اجرایی ساخت تعداد چهار واحد مسکونی در شهرستان سیروان آغاز شده و قرار است در مدت شش ماه تکمیل و تحویل خانواده‌های شناسایی شده شود.

دستیاری ادامه داد: زیر بنای هر یک از این واحدهای مسکونی ۷۵ متر بوده که برای ساخت هر یک از این واحدها ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیرین مذکور و کمیته امداد به صورت مشترک هزینه می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه خیرین سیروانی مقیم تهران قبلاً نیز در زمینه‌های خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان شهرستان سیروان همکاری داشته‌اند افزود: با این تفاهم نامه همکاری‌ها در زمینه ساخت مسکن و به صورت هدفمند دنبال خواهد شد.

دستیاری تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت خیرین ساکن در استان‌های دیگر در راستای محرومیت زدایی از این استان و کمک به خانواده‌های نیازمند یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان ایلام بوده و هرساله از این طریق خدمات گسترده‌ای به نیازمندان این استان صورت می‌گیرد/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار