سید حسن میرعماد خبرداد:
ه. گزارش تابناک سمنان: سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به آغاز برداشت جو در مزارع شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری ۷۰ هزار تن جو در سطح استان تولید شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 16 June 2020

برداشت محصول جو و کلزا از مزارع استان اردبیل آغاز شد - ایرنا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان اظهار داشت: برداشت جو در مزارع شهرهای غربی استان آغازشده است و پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری ۷۰ هزار تن جو در سطح استان تولید شود.

وی با تأکید بر لزوم تأمین علوفه و جو موردنیاز عشایر از کشاورزان بیان کرد: پیگیری وصول به‌موقع مطالبات کشاورزان در حوزه خریدهای تضمینی در دستور کار قرار دارد.

سید حسن میرعماد با اشاره به اینکه خرید جو در مراکز خرید شرکت‌های تعاونی روستایی گرمسار و آرادان آغازشده است، افزود: وضعیت استان سمنان در حوزه خرید جو مطلوب است و کشاورزان همکاری خوبی در تحویل محصول خوددارند.

میرعماد بابیان اینکه از نیمه خردادماه خرید گندم نیز در این مناطق در حال انجام است، تصریح کرد: خرید گندم تا پایان مردادها ادامه دارد و مطالبات کشاورزان در خرید تضمینی سال گذشته نیز به‌طور کامل تا پایان مردادماه پرداخت شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار