کد خبر: ۸۶۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 12 June 2020
 

تابناک/معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: بیش از یک میلیون و پانصد هزار تن کالا از مبدا البرز به دیگر استان‌ها حمل شده است.

عبور میلیونی کالا از مرزهای البرز/سبقت تولیدات صنعتی استان از تولیدات کشاورزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید محمدحسین مرعشی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در دو ماهه اول سال جاری یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا از مبداء البرز به دیگر استان ها حمل و جا به جا شده که این میزان جا به جایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد پنج درصدی همراه بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز افزود: این میزان کالا طی ۱۳۴ هزار سفر کامیونی از استان البرز به دیگر استان ها حمل شده است.

مرعشی گفت: این مقدار بار توسط ۸۱ شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان حمل شده و عمده بار حمل شده، کالاهای صنعتی و تولیدی است که نشان دهنده ماهیت و میزان تولید صنعتی نسبت به تولیدات کشاورزی استان است.

او مقصد کالاهای حمل شده را به ترتیب استان های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام کرد و گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت، کوثر و... عمده محصولات جا به جا شده از البرز محصولات تولیدی و صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار