روح‌الله زاهدی درباره وضعیت دمای استان توضیح داد: تغییرات دما طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان از ۸ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بوده، خنک‌ترین ایستگاه استان، شهرستان بهار با ۶ درجه سانتی گراد و گرم‌ترین ایستگاه ها، نهاوند و ملایر با ۳۰ درجه سانتی گراد بوده اند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 08 June 2020
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: میانگین دما در تابستان امسال از میانگین سال‌های گذشته بیشتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، زاهدی در رابطه با وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: برای امروز افزایش ابر و افزایش وزش باد برای استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: گردوخاک‌هایی از ناحیه جنوب کشور که در این فصل آسمان استان را تحت تأثیر قرار می‌داده، این روز‌ها کمتر خواهد شد و وزش باد امروز نیز همراه با گردوغبار شدید نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اضافه کرد: بعد از سه روز هوای خنک در استان برای روز‌های آینده افزایش دما را پیش بینی می‌کنیم.

وی درباره وضعیت دمای استان توضیح داد: تغییرات دما طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان از ۸ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بوده، خنک‌ترین ایستگاه استان، شهرستان بهار با ۶ درجه سانتی گراد و گرم‌ترین ایستگاه ها، نهاوند و ملایر با ۳۰ درجه سانتی گراد بوده اند.

 زاهدی در پایان یادآور شد: پیش بینی‌های بلندمدت برای استان این است که دما امسال افزایش می‌یابد، یعنی میانگین دما یک درجه بیشتر از سال گذشته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار