کد خبر: ۸۵۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 08 June 2020
 
  تابناک / با وجود تعطیل رسمی روز جمعه نیروهای زحمتکش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت که شبانه روز برای رفع آلودگی و جمع آوری زباله های شهری تلاش می کنند، در یک اقدام برنامه ریزی شده، ورودی ها و خروجی های شهر رشت را پاکسازی و بهسازی کردند.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، محمدباقر بشردانش در این زمینه توضیح داد: اجرای عملیات پاکسازی و نظافت شهری ورودی و خروجی های شهر رشت به وسیله نیروهای حوزه معاونت فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در روز جمعه شانزدهم خرداد ماه امسال با شرکت شماری از نیروهای این سازمان انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت سپس افزود: طبق روال و برنامه ریزیهای انجام شده برای فعالیت روزانه حوزه معاونت فنی و اجرایی سازمان در زمینه پاکسازی و نظافت شهری، روز جمعه ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ عملیات پاکسازی ورودی وخروجی های شهر و همچنین حاشیه رودخانه زرجوب بین پل زرجوب و خیابان جوان انجام شد.

وی اضافه کرد: نیروهای زحمتکش این سازمان باجمع آوری زباله ها، پسماندها و نخاله های ساختمانی تلاش کردند ظاهری مناسب تر به ورودی ها و خروجی های شهر رشت بدهند.

بشردانش گفت: این اقدام تا رسیدن به نقطه مطلوب در روزها و هفته های آینده نیزتداوم خواهد یافت.

 
 
 
 
   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار