پروژه مسکن مهر قشم همچون سایر شهرستانهای کشور در دولت نهم استارت خورد و تعاونی های مسکن مهر یکی پس از دیگری تشکیل شد که متاسفانه برخلاف انتظارها این پروژه این روزها حال و روز خوشی ندارد .
کد خبر: ۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 30 August 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از قشم آزاد، مسکن مهر شهرستان قشم در تمام این مدت چهار ساله با چالشها و افت و خیزهایی همراه بوده که این مشکلات نه با ایثار مدیرعاملان تعاونی ها و نه با صبر ایوب مردم  حل می شود چرا که این مشکلات حاصل اسکان منازل مسکونی مسکن مهر در نقطه نامناسب و نداشتن تدبیر صحیح در ساخت این منزل است.
 
   مسکن مهر قشم علاوه بر نداشتن فضای آموزشی ، ورزشی و تفریحی مشکلاتی بزرگتر از قبیل نبود آب ؛ برق و فاضلاب دارد که این مشکلات متقاضیان را آسی کرده است .
 
   این در حال است که چندی پیش غلامرضا پاسلاری ، مدیرعامل اتحادیه مسکن شهرستان قشم در جمع خبرنگاران مشکلات زیرساخت واحدهای مسکن مهر شهرستان قشم حل نشده عنوان کرد و می گوید : کسانی که خانه های مسکن مهر ثبت نام کرده اند باید با چراغ فانون نفتی در این منازل زندگی کنند .
 
   گرچه واحدهای مسکونی دارای آب و برق نبودند اما تصمیم داشتند برای هر کدام از واحدها در زمان افتتاح و تحویل کلید یک طرف ۲۰ لیتری و یک چراغ فانوس هدیه کنند تا مالکان بتوانند از این طریق مشکلات خود را حل کنند که این عمل مسولان نوعی تمسخر کردن به مردم ای است که سالها چشم انتظار این منازل هستند .
 
   مسکن مهر قشم که قرار بود در هفته دولت بدون آب، برق و فاضلاب افتتاح و تحویل متقاضیان داده شودبا بازدید معاونین فرماندار این شهرستان این پروژه در حد افتتاح دیده نشد و باید متقاضیان متظر بمانند که این پروژه چند سال دیگر به بهره برداری می رسد .
 
   با وجود اینکه خیلی از افرادی که مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند با فروش خانه‌های قدیمی خود به امید گرفتن مسکن نو تمام هزینه‌های خود را پرداخت کرده‌اند بنابراین بایستی به زودی مشکل مسکن مهر قشم حل شود .
 
   گفتنی است ” شهرستان قشم دارای ۶ تعاونی پیک مهر، بدیع مهر، خانه طلایی، رحمت گستر، نگارین مهر درگهان و مهر اسکان سوزا است .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اميري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
متاسفانه هنوز واحد ها را تحويل نداده اند ولي از بانك ها دفترچه اقساط وام ها را تحويل مالكين داده اند. به خدا ملت ندار مورد ظلم اين شركت تعاوني ها يند .مسئولين مددي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار