کد خبر: ۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲ 27 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از پانا،معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز کلاس های ششم و با اولویت تجهیز کلاس های چند پایه برای هوشمند سازی مدارس تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری پانا،رقیه حسین پور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در اجلاس رؤسای این اداره اظهار داشت: آموزش ابتدایی در مرکز توجهات ویژه دستگاه های اجرایی قرار دارد.

وی افزود: بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز کلاس های ششم و با اولویت تجهیز کلاس های چند پایه برای هوشمند سازی مدارس تخصیص یافته است.

حسین زاده با بیان اینکه کیفیت بخشی به آموزش نیاز اصلی آموزش و پرورش است، ادامه داد: افزایش پوشش تحصیلی و برنامه ریزی برای فراهم آوری فضا برای دانش آموزان از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: پوشش تحصیلی واقعی در سال تحصیلی 92- 93 مقطع ابتدایی (6 تا 12 سال) 60/99 درصد بوده است.

وی از جذب بیش از 400 نفر بازمانده از تحصیل خبر داد و گفت: کارگروه های ویژه انسداد بی سوادی در راستای مبارزه با بی سوادی در سطح استان ایجاد و تمامی مسئولان در این راستا تمام تلاش خود را داشته باشند.

حسین پور تصریح کرد: آموزش قرآن، هوشمند سازی مدارس، تغییر کتب درسی و ... تحولاتی است که در دوره ابتدایی ایجاد شده و این تحولات لازمه ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار