کد خبر: ۸۵۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 27 May 2020

 

کشف یک تریلیونی خودروهای احتکاری در پایتخت

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، سرهنگ نعمت اله علیپور اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی، از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودرو داخلی و خارجی در 13 پارکینگ مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع در اختیار تیم های مختلفی از پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های مختلف عملیاتی تشکیل و طی پنج روز در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر 1084 دستگاه انواع خودرو احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان کرد: خودروهای کشف شده همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند که با دستور قضائی توقیف و هر 13 پارکینگ پلمب شد.

سرهنگ کارآگاه علیپور، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان بیش از یک تریلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ علیپور در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار