به گزارش فارس؛محمدرضا پوروخشوری با بیان اینکه شماره پیامکی برای ارسال نظرات شهروندان در اتوبوسهای شهری نصب شده است، اظهار کرد: هر یک از شهروندان میتوانند انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکرهای خود را از طریق این سامانه به سازمان منتقل کنند.
وی با بیان اینکه یک نیرو برای رسیدگی به این شکایت اختصاص یافته است، افزود: پس از رسیدن یک نظر، با شهروندان تماس حاصل شده و نظر کامل وی اخذ میشود که این نظرات و انتقادات ظرف یک هفته رسیدگی میشود و جواب نهایی تهیه خواهد شد.
وی ادامه داد: برخی از اوقات این موارد به موضوعات خاص اشاره دارد که به سرعت به فرد مذکور و یا بخش مرتبط، ارجاع داده خواهد شد و برای مسائل کلان نیز جلسات لازم برای اخذ تصمیمگیری لازم برگزار میشود.
پوروخشوری خاطرنشان کرد: ساماندهی خطوط موازی و ادغام آنها نیز تا آینده نزدیک با نظر کمیسیونهای مرتبط انجام خواهد شد.