یک ماهه منتهی ۲۸ اردیبهشت؛
قیمت هر قطعه نیم سکه بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران در یک ماهه منتهی به ۲۸ اردیبهشت‌ماه از ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان به ۳ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 23 May 2020

 

 

رشد ۱۹.۲ درصدی قیمت نیم سکه در اردیبهشت‌ماه

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به روند قیمت طلا و سکه در بازار آزاد شهر تهران در فاصله یک ماهه منتهی به ۲۸ اردیبهشت‌ماه پرداخته و نوشته است: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح جدید) در این ماه از ۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان به ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. بر این اساس هر سکه تمام بهار آزادی ۱۴.۲ درصد رشد قیمت داشته است.

این گزارش درصد رشد قیمت ربع سکه بهار آزادی را نیز ۱۱.۷ درصد اعلام کرده و نوشته است قیمت این سکه در مدت زمان مشابه از یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در یک ماهه منتهی به ۲۸ اردیبهشت‌ماه از ۶۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ۷۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافته است که رشدی ۱۳.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

طی این مدت زمانی هر اونس طلا نیز ۱.۵ درصد افزایش قیمت را در بازار جهانی به ثبت رسانده و از یک هزار و ۷۱۷ دلار به یک هزار و ۷۴۳ دلار رسیده است.

برچسب ها: طلا ، سکه ، بازار ارز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار