جبهه خلق برای آزادی فلسطین؛
معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که موضع آیت‌الله خامنه‌ای درباره فلسطین منطبق با خواست و اراده فلسطینی‌ها است.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 23 May 2020

 

 

موضع آیت‌الله خامنه‌ای درباره فلسطین منطبق با خواست فلسطین است

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، «ابواحمد فؤاد» معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در گفتگو با المیادین اظهار داشت: موضع آیت‌الله خامنه‌ای درباره فلسطین منطبق با خواست و اراده فلسطینی‌ها است و ایشان نقشه راهی را برای آزادسازی فلسطین از طریق گزینه مقاومت ترسیم کردند و این همان گزینه ما است.

وی در خصوص عادی سازی روابط برخی نظام‌های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: ملت‌های عربی مخالف عادی سازی روابط هستند و اقدامات نظام‌های عربی در این رابطه را رد می‌کنند. آخرین مورد این اقدامات و تلاش برای عادی سازی، فرود هواپیمای اماراتی در فرود گاه اسرائیل بود که به بهانه کمک به فلسطینی‌ها صورت گرفت.

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین لغو شناسایی رژیم صهیونیستی و خروج از توافق اسلو را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: اختلاف ما با تشکیلات خودگردان هم ریشه در مخالفت ما با توافق اسلو دارد که آن را برای منافع ملت فلسطین زیان آور می‌دانیم.

وی خواستار یکپارچه شدن تلاش‌ها و تشکیل رهبری ملی در کرانه باختری شد تا در برابر تحرکات رژیم صهیونیستی در خصوص الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین بایستد، ابواحمد فؤاد در ادامه گفت: باید هوشیار بود تا کسی در چرخه یاس و نومیدی نیفتد زیرا مقاومت و آزادسازی رویکرد و خط مشی ما از نسلی به نسل دیگر بوده است.

به گزارش مهر، مقام معظم رهبری در سخنرانی بی نظیر خود که روز گذشته به مناسبت روز جهانی قدس ایراد شد به مهم‌ترین مسأله جهان عرب و اسلام که همان مسأله فلسطین و آزادسازی قدس است اشاره کردند.

سخنرانی مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس مورد توجه تحلیلگران و کارشناسان بین‌المللی به ویژه جهان عرب قرارگرفته است چرا که از لحاظ زمانی در سایه تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس اشغالی و توسعه شهرک سازی ها و تلاش‌ها برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی انجام شد.

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار