استاندار قزوین :
خطر شیوع کرونا هنوز در جامعه جدی است استاندار قزوین بیان کرد: خوشبختانه بیماری کرونا در استان مدیریت شده و روند کار به سمت مهار و روند نزولی است که این موفقیت مرهون مشارکت همه مردم و مسئولان است.  
کد خبر: ۸۵۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 21 May 2020

 بیماری کرونا در استان مدیریت شده و روند کار به سمت مهار و روند نزولی است /فعالیت ادارات استان از اول خرداد به روال عادی بازمی گردد

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، تاکید کرد: امروز با توجه به روند نزولی این ویروس نباید گمان کنیم که کار دیگر تمام شده بلکه مراقبت‌ها و حفظ فاصله گذاری‌های اجتماعی همچنان باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های مهم اجرایی استان قزوین این روزها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و به خاطر سلامت جان مردم به تاخیر افتاد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به خاطر اهمیت موضوع سلامت مردم بسیاری از برنامه‌های خود از جمله سخنرانی آغاز تحویل سال نو و دیدارشان با سفرای کشورها در عید سعید فطر را نیز تعلیق کردند.

استاندار قزوین ادامه داد: برنامه‌های روز قدس همیشه و در طول چهار دهه گذشته برای نظام ما با اهمیت بوده و تغییرات به وجود آمده در برپایی مراسم‌های امسال این روز نیز متاثر از شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و اگر مراسمی اجرا نمی‌شود همانا به خاطر مصلحت بزرگتر، یعنی سلامتی مردم می‌باشد.

جمالی‌پور به برگزاری نماز عید سعید فطر هم اشاره کرد و گفت: لزوم رعایت فاصله‌گذاری باعث شد تا نماز عید در مساجد مختلف و با نظارت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

وی با بیان اینکه خطر شیوع کرونا هنوز در جامعه جدی است و باید مورد کنترل قرار گیرد، افزود: با توجه به تعطیلات پیش‌رو، از شهروندان درخواست داریم که با توجه به آلوده بودن سایر مناطق کشور، باز هم در خانه ماندن را پیش بگیرند تا خدای ناکرده باعث انتقال این بیماری نشوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون و با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و همکاری خوب و صمیمانه مردم توانسته‌ایم این بیماری را در سطح استان مدیریت کنیم و با تصمیمات و هماهنگی‌های به عمل آمده نیز امروز شاهد روند نزولی این ویروس هستیم اما این مساله به معنای پایان کار نیست.

به گفته استاندار قزوین، هرگونه بی توجهی در خصوص این بیماری می‌تواند خطرات بزرگتری را برای ما و همه شهروندان ایجاد کند. 

استاندار قزوین یادآور شد: اگرچه هنوز هم نگرانی‌هایی در خصوص آغاز برخی فعالیت‌های اقتصادی و اصناف از جمله رستوران‌ها داریم اما شغل مردم نیز برای ما مهم بوده و باید به این مساله هم توجه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار