امام‌جمعه خورموج:
امام‌جمعه خورموج گفت: بازگشایی سفارت انگلیس یکی از خطرات است و این پیر استعمار همواره دنبال مکر و حیله بوده و دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.
کد خبر: ۸۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 28 August 2015
عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خورموج که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد اظهار داشت: از برگزارکنندگان جشن زیر سایه خورشید و همکاری دستگاه‌ها با ستاد و مسجد امام رضا (ع) تشکر می‌کنم  به‌طوری که خدام رضوی در سفر به خورموج اذعان داشتند با شکوه‌ترین برنامه در سطح استان در خورموج برگزارشده است.

امام‌جمعه خورموج گفت: از خدمات رئیس جمهور و مدیران دولت تشکر می‌کنم در 8 سالی که خدمت مردم هستم با کمترین چالشی بین مسئولین مواجه بوده‌ام و در 2 سال گذشته نیز اقدامات خوبی در شهرستان انجام‌گرفته و زیرساخت‌ها تقویت‌شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت با تشکر از اقدامات دولت در کاهش تورم پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای به تحول در حوزه سلامت و خروج از رکود و پیشرفت علمی مسئولان را به توجه به دشمنی آمریکا و اهداف او متذکر شدند که در نقطه دشمن قرار نگیرند.

مصلح اضافه کرد: بازگشایی سفارت انگلیس یکی از خطرات است و این پیر استعمار همواره دنبال مکر و حیله بوده و دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

وی ادامه داد: تولید محصولات فرهنگی سالم و برنامه‌های فرهنگی حکیمانه و برداشتن فاصله طبقاتی  از خواسته‌های مقام معظم رهبری از دولت است

مصلح یادآور شد: 12 شهریور روز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز مبارزه با استعمار است و نقطه عطفی در تاریخ استان است که همواره در مبارزه با استعمار و استکبار و حماسه‌آفرینی نقش پررنگی داشته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار