مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه در برنامه اطعام مهدوی این نهاد روزانه غذای گرم و نیز سبد غذایی در اختیار خانواده‌های مددجو قرار می‌گیرد اضافه کرد: در این مدت بیش از چهار هزار سبد غذایی و نیز بیش از ۲۴ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان این نهاد در سراسر استان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۴۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 04 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد بیان کرد: این کمک‌ها که عمدتاً مواد غذایی بوده است به صورت روزانه در بین مددجویان این استان توزیع شده است.

وی گفت: مردم نیکوکار این استان در هشت روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۱۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال به نیازمندان این استان کمک کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مردم نیکوکار این استان علاوه بر روش‌های سنتی و حضوری به صورت الکترونیکی و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۶۷ و همچنین تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و نیز کد دستوری #۰۸۴*۱*۸۸۷۷* می‌توانند کمک‌های خود را از طریق این نهاد در اختیار نیازمندان استان قرار دهند، تصریح کرد: در هشت روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی به نیازمندان این استان کمک شده است.

موسی نژاد تصریح کرد: مردم نیکوکار این استان در قالب پویش همدلی برای ایران همدل تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق روش‌های ذکر شده می‌توانند در کمک به نیازمندان این استان مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار