استاندار مازندران گفت: اگر اختلاف نظرها را در جایی که پای توسعه استان در میان است کنار بگذاریم، شاهد ره‌آوردهای ماندگار برای مازندران خواهیم بود. ‎
کد خبر: ۸۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 01 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در نشست با منتخبین مردم مازندران در مجلس یازدهم با بیان این که تنها راه پیشبرد امور و توسعه و شکوفایی مازندران، نگاه یکپارچه، وفاق و همدلی است، گفت: رسیدن به وحدت نظر منجر به اتفاقی نظیر منطقه آزاد مازندران شد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه استان گرو کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها و نگرش ها است ، ادامه داد: اولویت های اقتصادی خوبی را برنامه ریزی کردیم که با حمایت های نمایندگان مجلس قابل تحقق است.

استاندار مازندران بهره گیری از مشارکت های مردمی و اجتماعی را ظرفیتی بزرگ در بخش های مختلف دانست و خاطرنشان ساخت: هر کجا با مردم صادقانه حرف زدیم مردم با ما همراهی کردند و مشکلات مدیریت شد.

حسین زادگان با بیان این که هدف ما تعامل حداکثری با نمایندگان مجلس است، اظهار داشت: با درک شرایط موجود باید انتظار پیشرفت و توسعه داشت.

حسین زادگان افزود: از نمایندگان مجلس دهم استان قدردانی می کنم که همواره حامی توسعه و رونق اقتصادی مازندران بودند.

استاندار مازندران همچنین با بیان این که در مدیریت کرونا تمام دستگاه های دولتی، حاکمیتی، جهادی و بسیجی در کنارمردم بودند، از تمام نقش آفرینان مقابله با کرونا بویژه مجاهدان حوزه بهداشت و درمان قدردانی نمود.

رونق بخشی به اقتصاد و کسب و کار استان، استمرار نشست ها، رصد تخصصی مسایل و پیگیری موضوعاتی نظیر پسماند و زباله، راههای استان، صنعت دریایی و هوایی، کشاورزی و گردشگری و منطقه آزاد و پروژه های مادر استان در سطوح ملی، شناخت سرمایه ها و دارایی های استان، افزایش سهم اعتبارات استان از اعتبارات ملی، تحقق جهش تولید در سایه تعامل نمایندگان و دولت، صنایع تبدیلی، رفع مشکلات مراکز درمانی، برنامه ریزی بر اساس ظرفیت ها از جمله محورهای مطروحه از سوی منتخبین مردم مازندران در مجلس یازدهم در این نشست بود.

معاونین استاندار مازندران نیز در این نشست مهترین برنامه ها و اولویت های حوزه فعالیت خود را تشریح کردند.

در این نشست نمایندگان منتخب به ارایه دیدگاه های خود پیرامون اولویت های توسعه استان و ضرورت همدلی و وفاق جمعی میان نمایندگان مجلس و نماینده عالی دولت برای تحقق جهش تولید پرداختند.

نمایندگان منتخب در نخستین نشست خود از تلاش های استاندارمازندران در عرصه های مختلف مدیریتی قدردانی کردند و خواستار برگزاری نشست های مشترک کارشناسی برای شناخت و رفع موانع توسعه استان شدند.

۱۲ منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی رفاه عمومی، عدالت اجتماعی و اشتغالزایی را مهترین نکاتی عنوان کردند که باید در سایه همدلی محقق کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار