رییس‌جمهور در جلسه هیات دولت:
رییس‌جمهور با اشاره به مشکلات کرونا برای سلامت و شغل مردم بویژه کارگران و در عین حال تلاش کارگران برای رفع نیازمندی های کشور گفت: نیازمندی های مردم به وفود در اختیار مردم بوده و این در سایه تلاش کارگران است.
کد خبر: ۸۴۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 29 April 2020

 تامین نیازمندی‌های مردم در سایه تلاش کارگران ممکن شده است/مردم در خانه بمانند

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت ادامه داد: تلاش ما این بوده است که از سلامت مردم حراست کرده و نیازهای مردم را در بازار تامین کنیم و بنگاه‌های تولیدی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل ناروشن بودن پایان ویروس کرونا، باید خود را برای کار، علم، دانش، تحقیقات در جامعه آماده کنیم؛ بنابر این فرض که این ویروس برای مدتی کنار مردم هست. کسی نمی داند پایان این ویروس کی خواهد بود. همه دستورالعمل‌های پزشکی را باید رعایت کنیم و احتیاط لازم است. الان هم می‌گوییم برای غیر ضرورت، مردم در خانه بمانند ولی برای کار ضروری از خانه خارج شوید و در کوتاه ترین زمان به منزل برگردید.

وی همچنین با اشاره به این‌که «در مناطق سفید باید دستورالعمل‌های پزشکی بیشتر رعایت شود»  تصریح کرد: در مناطق زرو و قرمز با تلاش باید آن‌ها را به سفید تبدیل کنیم. اصل کار با مردم است و هیچ داروی مشخصی و واکسن هنوز وجود ندارد و باید مراقبت انجام شود.

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار