نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اردبیل باید در برنامه ششم توسعه جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و در این راستا در بستر توسعه توانمند قرار گیرد.
کد خبر: ۸۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 27 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی در قره تپه اردبیل اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با کارنامه درخشانی که در دو سال اخیر از خود نشان داده، سعی و تلاشش بر این بوده تا با عزمی ملی و جهانی بستر توسعه همه‌جانبه را در کشور و در مسیر ارتقا شاخص‌ها به دست آورد.

وی تصریح کرد: با تلاش دولتمردان و با الگو قرار گرفتن دیپلماسی نرمش قهرمانانه بسیاری از اهداف این ملت و نظام به بار نشسته و ما شاهد گرایش کشورهای مختلف برای حضور در ایران و انجام سرمایه‌گذاری‌های کلان هستیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً با افزایش ثروت ملی و رفع محرومیت‌ها چهره جهانی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر برجسته و متعالی است.

پیرمؤذن با قدردانی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شرکت گاز ایران در این مراسم افزود: این چهره‌ها چکیده‌های انقلاب و دلسوزان کشورمان هستند که امروز در سنگر خدمتگزاری در دولت یازدهم سعی و تلاششان بر حل مشکلات مردم و ارتقا رفاه و آسایش مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قرار است در برنامه ششم توسعه به مناطق روستایی و محروم بیش از هر زمان دیگر توجه شده و بستر توسعه پایدار و رو به جلو در این مناطق فراهم آید.

پیرمؤذن اضافه کرد: اگر امروز روستاییان اردبیل از نعمت گاز، آب و راه مناسب برخوردار هستند این همه فعالیت را به برکت نظام اسلامی، خون شهدا و عظمت واقعی شهیدان و ایثارگران داریم که همه باید قدردان آن باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار