با حضور فرماندار و فرمانده سپاه امام حسن قزوین؛
طی نشستی در فرمانداری قزوین از جمعی از خیرین قزوین که اجاره املاک خود را بخشیده بودند تشکر و قدردانی شد.
کد خبر: ۸۴۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 25 April 2020

از  چند تن از خیریرن  قزوینی که اجاره‌هایشان را بخشیدند تقدیر شد

به گزارش خبرنگار تابناک، باحضور فرماندارقزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)، رئیس اداره بهزیستی قزوین و تعدادی از مسئولان طی نشستی که ظهر شنبه اول ماه رمضان، در فرمانداری قزوین برگزار شد از جمعی از خیرینی که اجاره املاک خود را بخشیده بودند تشکر و قدردانی شد.

سرهنگ شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن (ع) در این نشست گفت: با حضور گروه‌های بسیجی و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های حمایتی؛ کمیته امداد بهزیستی و هلال احمر و سایر نهاد ها توانستیم به لطف الهی بیش از 12 میلیارد ریال کمک را در مرحله اول، با رمز یا صاحب الزمان در رزمایش کمک مومنانه، به نیازمندان و محرومین و همچنین کسانی که کسب و کارشان از ماجرای کرونا آسیب دیده است تقدیم کنیم.

آقای اکبرشاهی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان قزوین نیز با اشاره به بخشودگی اجاره برخی مهدهای شهرستان، عنوان کرد: در شرایط کنونی که والدین فرزندانشان را به مهد نمیفرستند، پرداخت اجاره ها واقعا سخت شده بود ولی پیش از اینکه ما پیش قدم شویم، برخی از دوستان خیر خودشان واردعمل شده و اجاره ها را هر یک به میزانی مثلا دو ماه،چهار ماه و ... بخشیدند و به همت همین خیرین  اکنون وضعیت اجاره‌ مهدکودکها در سطح شهر قزوین به حمدلله به شرایط خوبی رسیده است.

آقای شفیعی، فرماندار قزوین نیز گفت: شکر خدا که در جمع مردمی با فرهنگ و بصیرت و دارای ویژگی های مومنانه هستیم که از چندصدسال قبل هم،  فرهنگ مومنانه‌اش زبانزد خاص و عام بوده است و قطعا در پیشگاه خدا هم ثبت و ضبط شده و می‌شود. ما نیز به این حرکت خودجوش شما خیرین و مردم عزیز قزوین واقعا دست مریزاد و خداقوت میگوییم.

شفیعی در پایان ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه بیان کرد: این نهاد بسیار ارزشمند که در بهترین زمانه و توسط بهترین شخصیت‌ها نامگذاری و با بهترین جوانان زمان خود تشکیل سده و باعث آبرو عزت جمهوری اسلامی است. همین پاسداردان ماهواره ای رابه فضا فرستادند که ابهت و اقتتدار نظام را چندبرابر به جهانیان نمایان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار