سید حسن میرعماد:
به گزارش تابناک سمنان: سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به تصمیماتی مأخوذه در راستای رفع و کاهش مشکلات مرغداران استان، گفت: مرغ مازاد بر نیاز بازار از تولیدکنندگان خریداری می‌شود.
کد خبر: ۸۴۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 25 April 2020

مشکلات تولیدکنندگان مرغ در اهواز تمام‌شدنی نیست - پایگاه خبری سدید ...

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان صبح شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه مرغ مازاد بر نیاز بازار از تولیدکنندگان این استان خریداری می‌شود، ابراز کرد: به تولیدکنندگان مرغ توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز مشکل، حتماً مرغ سایز، که دارای وزن یک کیلو ۸۰۰ گرم است تولید کنند.

وی گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از متضرر شدن آنان این آمادگی از سوی دولت و همچنین شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان وجود دارد تا مرغ‌های آماده ارسال به بازار تولیدکنندگان بدون محدودیت خریداری شود.

سید حسن میرعماد بابیان اینکه یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه مرغ معادل سه هزار و ۵۰۰ تن، آماده توزیع در بازار استان سمنان است، ابراز کرد: این اقدام برای حمایت از تولیدکنندگان مرغ و تنظیم بازار صورت می‌گیرد.

میرعماد بابیان اینکه قیمت ۱۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم مصوب خریداری مرغ از مرغداران است، تاکید کرد: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه برای مدت کوتاهی مرغ با سایز دو کیلو و ۲۰۰ گرم نیز خریداری می‌شود.

وی بابیان اینکه خرید مرغ و جمع‌آوری از تولیدکنندگان تا سبب تعادل در بازار می‌شود، ابراز کرد: هر تولیدکننده‌ای که مرغ آماده ارسال به بازار دارد و نگران بازار آن است می‌تواند با مراجعه شرکت‌های تعاونی و همچنین اتحادیه‌ها مقدمات تحویل مرغ به پشتیبانی را فراهم سازد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار