سردار هادیانفر خبر داد؛
رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز بکار مراکز شماره گذاری و آموزش رانندگی از ۶ اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 23 April 2020

به گزازش تابناک سمنان: سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به آغاز بکار مراکز شماره گذاری و آموزش رانندگی از ۶ اردیبهشت ماه گفت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و بازدید‌های مکرر تیم‌ها، هیئت‌ها و مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و تمام استان‌ها از مراکز شماره گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی و بازرسی نهایی که توسط تیم‌های نظارتی پلیس راهور انجام شده، تمام مراکز شماره گذاری از روز شنبه (۱۳۹۹/۲/۶) آماده ارائه خدمات به هموطنان سراسر کشور خواهند بود.

سردار هادیانفر افزود: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شد ارائه خدمت در مراکز شماره گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد. به این شکل که در روزهای زوج فقط به خودروهای ورودی با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای ورودی با پلاک فرد خدمات ارائه شود.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که تمام پروتکل‌های ابلاغی در راستای حفظ سلامت هموطنان در مراکز شماره گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی رعایت شود.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: آموزشگاه‌های رانندگی هم مانند مراکز شماره گذاری ارائه خدمات خواهند کرد.لیکن برابر بازدیدهای صورت گرفته برخی از آموزشگاه‌ها تاکنون موفق به برقراری پروتکل‌های بهداشتی نشده‌اند و به آن‌ها اجازه فعالیت داده نشد.

او تصریح کرد: بدیهی است به محض اینکه این قبیل آموزشگاه‌ها استاندارد‌های بهداشتی لازم را رعایت کنند به آن‌ها مجوز داده خواهد شد.

سردار هادیانفر گفت: از هموطنان می‌خواهیم ضمن همراهی با تمهیدات بهداشتی در مراکز با همراه داشتن ماسک و دستکش مراجعه و در هنگام دریافت خدمات فاصله با دیگران را حفظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار