دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از رفع تصرف شش هزار مترمربع از اراضی ملی استان خبرداد.
کد خبر: ۸۴۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 21 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از به نقل از روابط عمومی دادسرا،شهرام کرمی با تاکید بر عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با متصرفین اراضی ملی در استان، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با تصرف اراضی ملی و حفظ بیت المال، برخورد با متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی را به عنوان یک اولویت در دستورکار قرار داده‌ایم.

کرمی اضافه کرد: در این راستا طی ماه‌های گذشته در راستای صیانت از حقوق عمومی در اراضی ملی و منابع طبیعی، تغییرکاربری‌ها و حفظ حریم و بستر رودخانه‌ها اقدامات جدی انجام گرفته است.

دادستان کرمانشاه با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه برای مقابله با سودجویان و دست اندازان به این اراضی، اظهار کرد: تشکیل تیم و اکیپ مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال و سرکشی مداوم از اراضی و منابع ملی از جمله این تمهیدات است.

وی اضافه کرد: در نتیجه گشت‌های مداوم این اکیپ طی روزهای گذشته شش هزار متر مربع از اراضی ملی استان رفع تصرف شد.

کرمی با تاکید بر لزوم هوشیاری بیشتر دستگاه های ذیربط در راستای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی استان، گفت: انتظار داریم این دستگاه ها در راستای تکالیف قانونی خود نظارت هایشان را تشدید کنند تا از هرگونه تصرف در اراضی ملی جلوگیری شود.

وی خواستار حساس شدن عموم مردم نسبت به حفظ و نگهداری جنگل ها و منابع طبیعی شد و گفت: پس از رفع تصرف اراضی آنها را به سازمانهای دولتی مربوطه عودت خواهیم داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار