مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت:همزمان با هفته دولت ۳۷ طرح راهسازی و مسکن مهر دراستان بوشهر با سرمایه گذاری ۳۹۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۸۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 27 August 2015
فرزاد رستمی صبح امروز درمراسم افتتاح راه روستایی آبطویل به تل اشکی در شهرستان بوشهر با بیان اینکه راه به عنوان شریان حیاتی در امر ارتباطات جوامع نقش مهمی دارد اظهار داشت: راهها نقش مهمی در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارند و سبب ارتقا سطح زندگی مردم می‌شود.

وی رسیدگی به مناطق روستایی یکی از اولویت‌های دولت تدبیر وامید است تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه مناطق روستایی و ارتقا زندگی روستانشینان یکی از اولویت‌های دولت تدبیر وامید است  این امر بدون احداث راه و ارتقا ایمنی جاده‌ها محقق نمی‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اهداف ساخت پروژه جاده آبطویل به تل اشکی در شهرستان بوشهرپرداخت و بیان کرد: تکمیل شبکه راه روستایی، ارتباط بین روستاهای آبطویل و تل اشکی به عنوان دو قطب کشاورزی شهرستان بوشهر از اهداف ساخت این طرح است.

رستمی با اشاره به اینکه افتتاح این طرح راهسازی فاصله بین دو روستا را 13 کیلومتر کاهش داده است گفت: طول این مسیر اکنون به 2.5 کیلومتر کاهش یافته است و این در حالی است که قبلا مسیر یاد شده بیش از 15 کیلومتر بود.

وی، اعتبار اجرای طرح راهسازی آبطویل به تل اشکی را 20 میلیارد ریال دانست و گفت: همزمان با هفته دولت 37 طرح راهسازی و مسکن مهر دراستان بوشهر با سرمایه گذاری 395 میلیارد ریال افتتاح شده است.

بخشدار مرکزی بوشهر هم با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به روستاها و ارتقا سطح زندگی آنها گفت: اعتبارات عمران روستایی افزایش یافته است به‌گونه‌ای که بیش از 21 درصد اعتبارات شهرستان بوشهر به عمران روستای این شهرستان تخصیص یافته است.

مریم قربانی از اجرای طرح‌های امید در روستاهای بوشهر خبرداد و افزود: امسال با تدبیر استانداربوشهر 13 روستای شهرستان بوشهر به تجهیزات پارک روستایی و 4 روستا هم به زمین مینی فوتبال مجهز می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه روستاها را به‌طور جدی دنبال می‌کنیم تصریح کرد: آبادانی و توسعه روستاها از برنامه و ضرورت‌های اصلی این استان است که محقق می‌شود.

مصطفی سالاری، ایجاد اشتغال با محوریت روستاها را یکی دیگر از برنامه‌های مهم استان بوشهر دانست و گفت: ایجاد راههای ارتباطی بین روستایی از نیازهای اصلی روستانشینان است که مورد توجه قرار دارد.

وی اجرای طرح بوستان امید در روستاهای استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای روستاهای با جمعیت بالای 500 زمین چمن مصنوعی فوتبال و 400 نفربه بالا زمین والیبال  ساخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار