وزیر ورزش و جوانان از مازندران به‌عنوان استان طلا خیز در حوزه مدال‌آوری ورزشی در کشور و جهان یادکرد.
کد خبر: ۸۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 27 August 2015
به گزارش تابناک مازندران محمود گودرزی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید  بزرگ‌ترین سالن سرپوشیده شمال کشور بابیان اینکه ساخت‌وساز در حوزه ورزش جزو اعمال صالح به‌حساب می‌آید، بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند کار کردن در حوزه ورزش بسیار ارزشمند بوده است.
گودرزی با تاکید بر اینکه ی به سالن ۱۰ هزارنفری باشگاه ورزشی کاله اشاره کرد و گفت: اوایل حضور خود در دولت تدبیر و امید با وزیر نیرو در رابطه با ساخت پروژه بزرگ کاله و قرارگیری آن در مسیر رودخانه هراز صحبت‌هایی داشتم، تاکید کرد: از مسئولان خواستیم این مهم را که در جهت توسعه ورزش و زیرساخت ورزشی بنا می‌شود، حمایت کنند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مازندران زرخیزترین استان کشور در ورزش قهرمانی و مدال‌آوری است، یادآور شد: حجم عمده مدال‌آوری در میادین مختلف بین‌المللی، جهانی، ورزشی و آسیایی بر دوش ورزشکاران مازندرانی جای دارد.
متین روحانی مدیر پروژه سالن ورزشی ۱۰ هزارنفری باشگاه کاله مازندران با اعلام اینکه این پروژه از سال ۹۳ کارش را آغاز کرده است، گفت: به‌صورت کلی ۱۵ درصد و به لحاظ فضای سازه‌ای ۴۵ درصد پیشرفت داشته‌ایم.وی هزینه کلی این پروژه را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار