شهردار محمودآباد از نقش پر رنگ شهرداری در رزمایش کمک مومنانه این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۸۳۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 17 April 2020

شهردار محمودآباد از نقش پر رنگ شهرداری در رزمایش کمک مومنانه این شهرستان خبر داد.

علی صیقل وازی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان محمودآباد اظهار کرد: از روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد با برنامه‌ریزی مدوّن سعی در اجرای هر چه بهتر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا را داشته است.

وی تصریح کرد: شهرداری محمودآباد با استفاده از ظرفیت‌های پر تلاش انسانی، نسبت به ضدعفونی نمودن معابر پر تردد شهری و محلات مختلف اقدام می‌کند.

شهردار محمودآباد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر در جریان مبارزه با کرونا همگام با گروه‌های مختلف مردمی و جهادی از هیچ کوششی دریغ نکرده و تا شکست کامل کرونا در کنار مردم ایستاده است.

صیقل وازی ادامه داد: تا امروز بیش از ۵۰۰ سبد کالای اقلام مصرفی میان شهروندان توزیع شد که یا شهرداری مستقیم به خانوار تقدیم کرد و یا از طریق ارگان‌هایی مانند ناحیه مقاومت بسیج به خانوارهایی که از پیش شناسایی شده بودند، تحویل داده شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه افزود: در اجرای این رزمایش و حمایت اقشار آسیب دیده کرونا، شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد قصد دارد نقش پر رنگی ایفا کند تا سهم کوچکی در این دریای بیکران همدلی مردم را به خود اختصاص دهد.

شهردار محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری رزمایش کمک مومنانه که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گزارشی از میزان مشارکت شهرداری در این امر خداپسندانه خدمت شهروندان شریف محمودآباد ارائه خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار