مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام؛
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از افزایش سه برابری خریدهای اینترنتی همزمان با شیوع کرونا در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 15 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس بیرامی گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۱۵ درصدی خرید اینترنتی مردم استان افزایش یافت و  می‌توان از این طریق تا حدود زیادی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرد.

وی افزود: از ابتدای اسفند تاکنون میزان خریدهای اینترنتی مردم استان رشد سه برابری داشته که این موضوع نشان می‌دهد سبک خرید مردم در حال تغییر است و دیگر خرید به شیوه سنتی حداقل مانند سال‌های گذشته از سوی خیلی از خانواده‌ها دنبال نمی‌شود.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان در ادامه از ارسال پیامک به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبرداد و تصریح کرد: باهمکاری شرکت مخابرات خطوط ثابت مورد نیاز شبکه بهداشت استان جهت غربالگری عمومی ویروس کرونا در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ظرفیت سازی مناسبی که از قبل صورت گرفته بود ضمن حفظ تقویت و ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات مطلوب به شهروندان استان، با توجه به شرایط دورکاری کارمندان، آموزش‌های مجازی دانش آموزان و دانشجویان و انجام امورات روزمره مردم در خانه خبر داد.

بیرامی اضافه کرد: با توجه به ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی، طرح فاصله گذاری اجتماعی و سیاست‌های تکلیفی دولت برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، مهیا بودن زیرساخت مناسب مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌تواند نقش موثری در کاهش ترددهای غیرضروری شهروندان ایفا کند./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار