رییس پلیس راه ایلام خبر داد؛
رییس پلیس راه ایلام گفت: از آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز گذشته(جمعه) و ۶۰۰ دستگاه خودرو در این استان توقیف به پارکینگ منتقل شده‌ است.
کد خبر: ۸۳۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 11 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز گذشته در استان، تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ مورد خودرو اعمال قانون شده اند.

وی از استقرار هشت ایستگاه کنترلی در ورودی های استان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۱۱ هزار و ۲۲۵ خودرو غیر بومی به شهرهای خود عودت داده شدند.

رییس پلیس راه ایلام با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا کنون شاهد کاهش ۴۴ درصدی تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های استان بوده ایم.

همتی زاده با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان و شهرستان ها،بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته باشند و با خدمتگزاران خود در پلیس راه همکاری های لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: شهروندان عزیز از ترددهای بی مورد جدا خودداری کنند و در خانه بمانند چرا که عدم توجه به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می اندازد و پلیس نیز با افراد متخلف و کسانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، برابر قانون برخورد می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار