شهردار تبریز، با تاکید بر این‌که فرهنگ رضوی، الگوی ایده‌آل اخلاق و سبک زندگی است، اظهار داشت: آن‌چه از محضر بزرگان دین، در خصوص سیره زندگی امام رضا (ع) آموخته‌ایم، بهترین چشم‌انداز و الگوی حیات اجتماعی و فرهنگی است.
کد خبر: ۸۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریز ، دکتر صادق نجفی، با تبریک فرخنده میلاد مسعود امام رضا(ع) اظهار داشت: سفر تاریخی امام رضا (ع) به ایران، رویدادهای مرتبط با حضور ایشان در خراسان و در نهایت، شهادت مظلومانه آن حضرت، تمدن ایرانی را بیش از پیش با ارزش‌های متعالی اسلام، پیوند داده است.

وی با تاکید بر این که برکات حضور مزار نورانی امام رئوف، در تمام توفیقات کشور جاری است، متذکر شد: با بهره‌گیری از سیره اجتماعی آن حضرت قطعاً خواهیم توانست مدیریت جهادی را در عرصه‌های مختلف سازندگی تحقق ببخشیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اجرای پروژه زائرسرای شهروندان تبریزی در شهر مقدس مشهد، توسط شهرداری تبریز گفت: زائرسرای شهروندان تبریز، با متراژ 949 مترمربع، در هشت طبقه، ظرفیت پذیرایی از 300 زائر را دارد و اجرای آن، در روزهای اخیر، با شتاب مضاعفی، پیگیری می‌شود.

دکتر نجفی ادامه داد: با توجه به فاصله 3 کیلومتری این زائرسرا تا حرم رضوی، امیدواریم بتوانیم با اتکام این پروژه در آینده ای نزدیک، گام موثری در خدمت به زوار رضوی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار