معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه تجمع در چهارشنبه آخرسال ممنوع است، تاکید کرد: امسال با توجه به بحث شیوع کرونا سخت گیری‌ها در این زمینه تشدید می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 16 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایسنا،سرهنگ محمدرضا آمویی با اشاره به شیوع کرونا در سطح جامعه گفت: امسال شیوع این بیماری شرایط متفاوتی را رقم زده و همانگونه که مسئولان بهداشتی تاکید داشته و دارند مردم باید از تجمع خودداری کرده و در خانه‌های خود بمانند.

وی افزود: هرسال تاکید بر برگزاری کوچه محور این مراسم بود و امسال تاکید بر برگزاری این مراسم در خانه های خود مردم است و هرگونه تجمع در این شب ممنوع خواهد بود.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درگیری تمام نیروهای درمانی و امدادی در بحث مقابله با کرونا، از مردم خواست تا چهارشنبه سوری امسال بیش از هر زمان هوای نیروهای امدادی را داشته و از انجام کارهای مخاطره آمیز اجتناب کنند.

آمویی خاطرنشان کرد: بیمارستان سوختگی کرمانشاه درگیر بحث کرونا است و مصدومان سوختگی باید به بیمارستان امام خمینی(ره) اعزام شوند و در شرایطی که فشار مضاعف به سیستم درمان دربحث کرونا وارد است، می طلبد مردم بیشتر همکاری داشته و مراقبت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

وی افزود: نیروهای آتشنشانی هم درگیر بحث گندزدایی هستند و از مردم خواهش داریم از پرتاب مواد آتش زا به سمت ساختما ها و درختان اجتناب کرده و بیشتر هوای نیروهای آتشنشان را در این شرایط داشته باشند.

آمویی با تاکید بر اینکه هیچ کس با شادی مردم مخالف نیست، گفت: تنها مخالفت ما با افرادی است که بخواهند مخل نظم و امنیت شده و با رفتارهای مخاطره آمیز سلامت خود و دیگران را به خطر بیندازند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس با این افراد برخورد جدی داشته و با توجه به بحث شیوع کرونا، برخوردها امسال با این دسته افراد تشدید خواهد شد.

وی یادآورشد: خودروهایی هم که در این شب در شهر برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، توقیف شده و تا پایان تعطیلات در توقیف می‌مانند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار