مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:
مظفر محمدخانی گفت: ۷۰ هزار و ۳۷۷ نفر طی ۱۲ روز گذشته در ورودی استان سمنان توسط امدادگران این جمعیت تب‌سنجی شدند.
کد خبر: ۸۳۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 15 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ هزار و ۳۷۷ نفر طی ۱۲ روز گذشته در ورودی استان سمنان توسط امدادگران این جمعیت تب‌سنجی شدند گفت: ۱۴۰ نفر از افرادِ تب‌سنجی شده در ورودی‌های استان سمنان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

او تصریح کرد: ۴۱۶ داوطلب جمعیت هلال احمر استان سمنان در ۲۲ پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب سنجی و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه‌سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

او تصریح کرد: در این مدت ۲۶ هزار و ۹۷۷ بروشور به مسافران در مبادی ورودی شهر‌های استان سمنان ارائه شد.

مظفرخانی با اشاره به وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به جامعه در مواقع مختلف، اضافه کرد: بر اساس وظیفه ذاتی این جمعیت و برابر با تصمیم ستاد کرونا در سمنان، برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تیم‌های تب سنجی متشکل از نجاتگران این جمعیت و نیرو‌های علوم پزشکی با همکاری نیروی انتظامی در تمام مبادی ورودی مستقر شدند و به صورت شبانه روزی به تب سنجی از مسافران ورودی به این استان اقدام می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در صورت تب بالا و مشکوک بودن افراد، برای اقدامات تشخیص تخصصی، مسافران به بخش بهداشت و درمان مستقر در محل هدایت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار