سایت گزارش عملکرد دولت در استان ایلام به همت اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام به آدرس (www.ostan-ilam.ir) راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 26 August 2015
به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: این سایت قابلیت های بسیار بالایی دارد و به منظور ارایه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی استان در دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید و مقایسه این فعالیت ها با گذشته به مناسبت هفته دولت طراحی و راه اندازی شده است.
بهمن جلیلیان ادامه داد: دستگاه های دولتی می توانند عملکرد فعالیت های خود را در مدت 2 سال گذشته در قالب جداول، آمارها، نمودارها، عکس و فیلم به این سایت ارسال کنند تا بعد از تایید، بر روی سایت منتشر و قابل رویت شود.
وی دیگر قابلیت های این سایت را ارایه گزارش کلی تعداد طرح ها و پروژه های عمرانی استان به همراه اعتبار تخصیص یافته و گزارش ریز اعتبارات شهرستان ها به تفکیک دستگاه های اجرایی، گزارش تصویری روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی، رویت مکان پروژه های مهم و کلان عمرانی استان از طریق گوگل مپ، برنامه سفرهای استاندار در هفته دولت و گزارش تصویری و ویدیویی سفرهای استاندار و معاونین ایشان در این هفته، گزارش مقایسه ای عملکرد دولت تدبیر و امید در استان همچنین امکان بارگزاری گزارش عملکرد دستگاه هایی اجرایی بصورت مجله الکترونیکی اعلام کرد.
دبیر ستاد گرامی داشت هفته دولت استان ایلام و مشاور استاندار تاکید کرد: هم اکنون نمایشگاه مجازی هفته دولت بر روی این سایت بارگذاری شده و تا پایان این هفته فعال است و بعد از هفته دولت این سایت به صورت دائمی می تواند تمام فعالیت ها و خدمات دستگاه های اجرایی استان را بصورت یکپارچه تحت پوشش قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار