رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تمام زیرساخت‌های استان‌های دیگر به دلیل شیوع کروناویروس مختل شده است و اگر هشدارها جدی گرفته نشود، وضعیت خوزستان نیز مانند دیگر استان‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 15 March 2020

دکتر شکرالله سلمان‌زاده اظهار کرد: اگر مردم هشدارها را جدی نگیرند و همچنان برای خریدهای غیرضروری در بازارها حضور پیدا کنند، وضعیت شیوع ویروس کرونا از اکنون بدتر می‌شود.

وی بیان کرد: خطر بسیار جدی است. وضعیت کروناویروس کشورهای بزرگ را به زانو در آورده است. در کشور ما نیز تمام زیرساخت‌های استان‌های دیگر به دلیل شیوع کروناویروس مختل شده است و اگر هشدارها جدی گرفته نشود، وضعیت خوزستان نیز مانند دیگر استان‌ها می‌شود.

سلمان‌زاده گفت: از مردم خواهشمندیم از منزل خارج نشوند و اجازه دهند ما کار درمان را در بیمارستان انجام دهیم تا چرخه انتقال بیماری قطع شود و بار روی دوش بیمارستان‌ها افزایش نیابد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت جدی و دقیق بر مراکز غیرضروری خرید، افزود: از مسئولان می‌خواهیم که به هر شکل ممکن، رفت و آمدهای مردم را کنترل کنند. مراکز غیرضروری باید تعطیل شوند و از حضور مردم در این اماکن باید جلوگیری شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پاسخ به این سوال که آیا نیاز به اعلام وضعیت ویژه و قرمز وجود دارد؟ گفت: شرایط کاملا ویژه است و فرمانداران برای تعطیلی برخی اماکن باید از قوه قهریه استفاده کنند. همچنین برای ماندن مردم در خانه باید از هر ظرفیتی استفاده شود.

سلمان‌زاده ادامه داد: امروز نیز شورای تامین منطقه برگزار خواهد شد که امیدواریم تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار