کد خبر: ۸۳۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 11 March 2020
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ میلیون تومان به‌منظور تهیه اقلام بهداشتی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد به‌منظور پیشگیری از بیماری کرونا اختصاص یافت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، خداخواست روحیانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، به‌منظور حمایت از مددجویان تحت حمایت، ۵۰۰ میلیون تومان جهت تهیه اقلام بهداشتی به خانواده‌های بیماران صعب‌العلاج و خاص، سالمندان و زنان باردار این نهاد اختصاص یافت.
وی بیان کرد: از میزان مبلغ پرداخت‌شده بابت خرید اقلام بهداشتی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا، ۳۰۵ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان آن به ۴۳۷۱ نفر از سالمندان تحت حمایت این نهاد اختصاص یافت.
روحیانی هزار بیمار صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را قشر دیگر مشمول دریافت مبلغ کمک‌هزینه خرید اقلام بهداشتی عنوان کرد و افزود: در این زمینه ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی ۳۰۶ نفر از مادران باردار و شیرده را دیگر قشر مددجوی مشمول کمک‌هزینه خرید اقلام بهداشتی دانست و گفت: در این خصوص به ۳۰۶ مادر باردار و شیرده ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر لزوم توجه مددجویان تحت حمایت به پیام‌های بهداشتی از وزارت بهداشت و سامانه کمیته امداد، گفت: ۲۶ خدمت این نهاد در سرفصل‌های متنوع به‌صورت الکترونیک به مددجویان ارائه می‌شود. 
روحیانی تأکید کرد: از مددجویان تقاضا داریم که به‌منظور رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در بین خانواده‌ها با ورود به سایت الکترونیکی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود در موضوعات مطرح‌شده به‌صورت غیرحضوری اقدام و از هرگونه مراجعه حضوری پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار