همزمان با آغاز هفته دولت
همزمان با آغاز هفته دولت با حضور استاندار، مسئولان دستگاههای اجرایی، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر گلزار شهدای این استان گلباران شد.
کد خبر: ۸۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 24 August 2015
همزمان با آغاز برنامه‌های هفته دولت دراستان بوشهر صبح امروز استاندار، مسئولان دستگاههای اجرایی استان بوشهر و کارکنان ادارات با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر ضمن گلباران مزار مطهر شهدا با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

استانداربوشهر، در مراسم گلباران قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهدای والامقام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر بر الگو پذیری از شهدای گرانقدرتاکید کرد و اظهارداشت: ماامروز باید از ایثار و فداکاری شهدا در راستای خدمت رسانی به مردم الگو بگیریم.

مصطفی سالاری افزود: هدف ما این است که فرهنگ و منش شهدا را به آحاد مختلف جامعه یادآوری کنیم تا ازاین فرهنگ در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

وی،عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: همه ما مدیون حماسه آفرینی‌های شهدای والامقام هستیم که دراین راستا باید فرهنگ شهدا در جامعه جاری باشد.

استاندار بوشهر امنیت و آسایش ایران اسلامی را به سبب رشادت‌ها و حماسه آفرینی شهدا دانست و گفت: ضروری است که فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح  ولایه‌های  مختلف جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه ترویج شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر نیز با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه ایثار و شهادت در کشور نقش مهمی دارد بیان کرد: استان بوشهر بیش از 2 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری از ساماندهی گلزار شهدای استان بوشهر خبرداد و گفت: در استان بوشهر 210 گلزار شهدا ساماندهی شده است.

وی از ساماندهی گلزار شهدای گمنام خبرداد و افزود: در استان بوشهر 44 مزار شهید گمنام وجود دارد که این مکان‌ها درنقاط مختلف قرار گرفته است
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار