سعید هژبری:
به گزارش تابناک سمنان: سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بابیان اینکه ۲۳ درصد از اعتبارات استان به پروژه‌های آموزشی اختصاص یافت، گفت: احداث مراکز آموزشی مهم‌ترین مطالبه مردم است.
کد خبر: ۸۲۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 05 February 2020

Image result for سعید هژبری"

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان صبح چهارشنبه در آئین افتتاح آموزشگاه اسراری در سرخه ضمن بیان اینکه عملیات ساخت این مرکز آموزشی از ده سال پیش آغازشده بود اظهار داشت: ۲۳ درصد از اعتبارات استان به بخش پروژه‌های آموزشی تخصیص‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه خدمات دولت در بخش آموزشی به‌ویژه در بخش خدمات مشارکتی با خیرین، بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: در بخش پروژه‌های مشارکتی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در سطح استان سمنان با تخصیص ۱۰۰ درصد جذب‌شده است.

سعید هژبری با اشاره به اینکه عدم تکمیل این مرکز آموزشی، یکی از دغدغه‌های مردم غیور سرخه بود، افزود: احداث مراکز آموزشی در محله‌ها و منطقه‌های مختلف استان از مهم‌ترین مطالباتی است که از سوی مردم پیگیری می‌شود.

هژبری بابیان اینکه ۹ میلیارد تومان اعتبار با ۴۸ درصد تخصیص را برای تکمیل پروژه‌های مشارکتی در نظر گرفته‌شده است، یادآور شد: برای ساخت این مرکز آموزشی، ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که ۱۸ میلیارد تومان آن از منابع ملی، دو میلیارد تومان از منابع استانی و سه میلیارد تومان آن نیز توسط خیران تأمین‌شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در سرخه عدد ۱۳.۷ است، اضافه کرد: این در حالی است که میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور ۵.۱۷ است و این رقم قابل قبولی برای شهرستان سرخه محسوب می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه ۳۸ درصد از فضای آموزشی سرخه را تخریبی اعلام کرد و گفت: این مرکز آموزشی در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۸۰ مترمربع و یک هزار و ۶۹۰ مترمربع زیربنا در ۹ کلاس و کارگاه آموزشی با فضای کلاس و کتابخانه و نمازخانه ساخته‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار