کد خبر: ۸۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 23 August 2015


فرماندار رودسر از افتتاح 135 پروژه عمرانی و خدماتی عام‌المنفعه این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

امیر جانبازی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: هفته دولت یادآور ایثارگری شهیدان رجایی و باهنر است.

وی از افتتاح 135 پروژه توسط 15 دستگاه اجرایی رودسر رد هفته دولت خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 26 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و برای 183 نفر از جویندگان کار اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه پروژه‌های مورد بهره‌برداری در زمینه‌های عمران شهری و روستایی است، تصریح کرد: پروژه‌های دستگاه‌هایی مانند اداره راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، گاز، برق، آب و فاضلاب، شهرداری‌ها، نهادهای مددجویی و حمایتی و ... در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مدیران شهرستان باید در راستای سیاست نظام و دولت باشد، گفت: در افتتاح پروژه‌ها استفاده از حضور مردم برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از اقدام‌های دولت ضروری است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست مذکور با بیان اینکه رودسر از برخی شاخص‌ها مانند راه، آب و طرح هادی از دیگر شهرستان‌های گیلان عقب‌تر است، اظهار کرد: مدیران برای ارتقای این شاخص‌ها باید تلاش بیشتری کنند.

محمدمهدی رهبری‌املشی با تصریح بر اینکه نباید اجرای پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شود، یادآور شد: استعدادهای موجود در رودسر باید به فرصت تبدیل و به رضایت‌مندی مردم از نظام کمک شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار