فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و پلمپ کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 05 January 2020

پلمپ کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز

به گزارش تابناک قزوین،مرکز قزوین، سردار حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: نیروهای پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات پلیسی و کسب خبر از منابع موثق، کارگاه تولید و بسته بندی داروهای تقلبی را شناسایی کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، دستگیری عاملان و تعطیلی این کارگاه که در داخل یک منزل مسکونی دایر شده بود ، در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از اخذ مجوزهای قانونی، در یک عملیات غافلگیرانه وارد کارگاه شدند و مقادیر قابل توجهی داروهای تقلبی، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت : از کارگاه مذکور، ۷۰۰ هزار قرص نیروزا، ۲۰ هزار شیشه آمپول، ۱۵ هزار آمپول نیروزا در مارک‌های مختلف، ۶۰ لیتر مایع آمپول و ۳۰ دستگاه بسته بندی و پلمپ دارو و ۲ دستگاه کپسول گاز و هوا کشف کردند.
سردار حاجیان با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر شد و تلاش برای دستگیری افراد مرتبط ادامه دارد، افزود :  متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو درباره تهیه و توزیع دارو‌های غیرمجاز، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: دستگیر ، کارگاه ، دارو ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار