مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، امام جمعه موقت زاهدان، مدیر کل زندان های استان، شهرداران و اعضای شورای شهر و جمعی از خیرین در سالن اجتماعات شهرداری زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 28 December 2019

 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان حجت الاسلام عزیزی امام جمعه موقت زاهدان در این مراسم بیان کرد: سنت حسنه گلریزان در ایران قدمتی هزار ساله دارد و خداوند درقرآن کریم نیز وعده داده که هرآن چیزی که به صورت انفاق به فقرا داده می شود ۷۰۰ برابر آن برای شخص انفاق کننده ثواب در بر خواهد داشت.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: کسانی که انفاق می کنند و مبلغی که پرداخت می کنند آن مبلغ ابتدا به خدا می رسد و بعد به دست فقرا و نیازمندان و خداوند رابط و واسط میان فقیر و غنی است.

حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری و نائب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان نیز در این مراسم گفت: این نخستین جشن گلریزان ستاد دیه استان است که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدان برگزار می شود و شاهد آن هستیم که مردم نوعدوست سیستان و بلوچستان در ارتباط با آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک رسانی به آنها نیز تا به حال فعالیت ها و مساعدت های مثبت و چشمگیری داشته اند.

حجت الاسلام علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با قدردانی از برگزار کنندگان همایش گلریزان گفت: عده ای ناخواسته به زندان افتاده اند که این موضوع برای جامعه پیامدهای بدی دارد زیرا نیروی کار دور از خانواده در زندان است و این جشن به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می شود تا افرادی که توان مالی دارند به این زندانیان نیازمند یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار