باشگاه اورتون که میلیاردر ایرانی بخش عمده سهام آن را در اختیار دارد، به طور رسمی «کارلو آنچلوتی» را به سمت سرمربی جدید این تیم منصوب کرد.
کد خبر: ۸۰۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 21 December 2019

آنچلوتی به عنوان یکی از موفق‌ترین سرمربیان جهان با ۲۰ جام و افتخار در چهار کشور متفاوت و سه بار فتح لیگ قهرمانان، با قراردادی چهار و نیم ساله سکان این تیم انگلیسی را عهده‌دار شد. به این ترتیب آنچلوتی تا فصل ۲۰۲۳ - ۲۰۲۴ روی نیمکت اورتون خواهد نشست.

براین اساس، مرد ایتالیایی امروز (شنبه) در جریان دیدار اورتون مقابل آرسنال در گودیسون پارک به همراه مالک و رییس باشگاه به عنوان تماشگر حضور خواهد یافت و فردا به طور رسمی کار خود را روی نیمکت این تیم آغاز خواهد کرد.

او از ماه مه سال ۲۰۱۸ تا دسامبر سال جاری هدایت ناپولی را برعهده داشت و در نخستین فصل کامل خود روی نیمکت این تیم پس از یوونتوس نایب قهرمان سری‌آ شد و در آخرین حضور خود در این باشگاه ایتالیایی پیش از برکناری، موفق شد تا ناپولی را به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سال جاری برساند.

«فرهاد مشیری» میلیاردر ایرانی به تازگی سهام خود را در باشگاه اورتون به ۷۷.۲ درصد افزایش داد و مالک بخش عمده تافی‌ها لقب گرفت./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار