در اولین روز کاری هفته بازار ارز و طلا با صعود چشمگیر همراه بود.
کد خبر: ۸۰۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 21 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی ملی امروز در حرکتی جالب قیمت خرید و فروش دلار را ۹۰ تومان افزایش داد. این افزایش غیرمتعارف سبب شد قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲۹۴۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۲۸۴۰ تعیین شود. در صرافی‌های بانکی قیمت خرید و فروش یورو با افزایش ۱۰۰ تومانی همراه بود و قیمت فروش یورو ۱۴۲۵۰ تومان اعلام شد. این صرافی‌ها یورو را با قیمت ۱۴۱۵۰ تومان از مردم خریداری کردند.


در بازار آزاد، اما افزایش‌های شدیدتری را شاهد بودیم. امروز هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۱۳۲۰۰ تومان معامله شد که نشان از افزایش ۲۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته کاری دارد. قیمت یورو نیز دستخوش تغییر فراوانی شد و با افزایش ۱۵۰ تومانی ۱۴۴۵۰ تومان قیمت خورد.


در بازار طلای داخلی شاهد ورود قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار به کانال ۲۰۰۰۰۰۰ تومان بودیم و هم اکنون ۲۰۱۰۰۰۰ تومان قیمت دارد. به تبع آن هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۸۱۰۰ تومان افزایش در این لحظه ۴۶۴۰۰۰ تومان قیمت دارد.


هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با افزایش ۷۱۰۰۰ تومانی ۴۵۵۴۰۰۰ تومان قیمت دارد و هر قطعه سکه طرح قدیم ۹۰۰۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته کاری ۴۵۳۹۰۰۰ تومان قیمت دارد. نیم سکه و ربع سکه نسبت به دیگر مارکت‌ها افزایش کمتری را تجربه کردند و نیم سکه با ۲۰۰۰۰ تومان افزایش ۲۳۴۹۰۰۰ تومان و ربع سکه با ۱۰۰۰۰ تومان افزایش ۱۴۴۰۰۰۰ تومان قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار