مسابقات پرس سینه با لوازم باشگاههای کشور جمعه شب در قزوین به پایان رسید و تیم کاشی کاژه کرمانشاه توانست به یک مقام دومی و یک سومی در رده های سنی بزرگسالان و نوجوانان دست یابد.
کد خبر: ۸۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 22 August 2015
به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون پرورش اندام، مسابقات پرس سینه با لوازم باشگاههای کشور در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور240 ورزشکار از 27 استان کشور در سرسرای ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد.
در بخش بزرگسالان این مسابقات کاشی کاژه پس از ملی حفاری خوزستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و زنجان نیز به مقام سوم دست یافت.
در بخش نوجوانان این رقابتها نیز تیم کاشی کاژه به مقام سوم دست یافت و تیمهای زنجان و گروه مهندسی محکم کار اصفهان هم به مقامهای قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

** درخشش تیم رزم آوران کرمانشاه در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور
در سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان رزم آوران کشور به میزبانی اصفهان تیم استان کرمانشاه صاحب دو مدال طلا و یک برنز شد.
در این رقابتها جبار امیری در وزن 65- کیلوگرم مدال طلا، محمد امجدیان در وزن 95- کیلوگرم مدال طلا و احسان قاسمی در وزن 75- کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کردند.
همچنین کیانوش مصطفایی و پژمان گردبهمن به عنوان نمایندگان داوری استان در این رقابتها قضاوتهای خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار