کد خبر: ۸۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 21 August 2015

به گزارش تابناک ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای پس از ۵ بار سرقت خبر داد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا گوهری اظهار داشت: به دنبال شکایت افرادی در روزهای گذشته مبنی بر کیف قاپی از آن‌ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تلاش مأموران سرنخ‌هایی از ردپای دو سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در این پرونده به‌دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام عنوان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی محل اختفای این سارقان شناسایی و عملیات دستگیری آن‌ها صبح امروز با موفقیت انجام شد.

وی گفت: متهمان که پس از دستگیری به 5 فقره کیف قاپی اعتراف کرده‌اند با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ گوهری در پایان با اشاره به شناسایی مالباختگان این پرونده از مردم خواست هنگام عبور از خیابان‌ها و سوارشدن به وسایل نقلیه عمومی مراقب اموال و وجه نقد همراه خود باشند و تا حد امکان از حمل پول نقد زیاد خودداری کنند.

لزوم مدیریت ترافیک با فن‌آوری های نوین

رئیس پلیس راه ایلام در کارگاه آموزشی ویژه مأموران این یگان گفت: بخش اعظمی از مسئله ترافیک بایستی با استفاده از فن آوری های نوین مدیریت شود.

محسن ناصری اظهار داشت: پلیس در کنار استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین و به‌کارگیری کارکنان آموزش‌دیده به موضوع فرهنگ‌سازی نیز توجه جدی خواهد کرد.

وی افزود: کنترل ترافیک و مدیریت آن نیازمند امکاناتی است که نیاز روز جامعه را برآورده کند.

رئیس پلیس راه ایلام در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و حین خدمت کارکنان به‌عنوان یکی از اصول مدیریت یاد کرد و گفت: تعالی رفتار کارکنان و ارتقاء دانش علمی آن‌ها مهم‌ترین هدف برای برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

لزوم تقویت فرهنگ اصلاح رفتارهای نا ایمن ترافیکی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به اینکه نحوه رانندگی افراد هر جامعه نشان‌دهنده فرهنگ آن جامعه است بر لزوم تقویت فرهنگ اصلاح رفتارهای ناایمن ترافیکی تأکید کرد.

نورالله خادم اظهار داشت: رفتار رانندگی نشان از فرهنگ عمومی جامعه دارد و رانندگی از مواردی است که هویت و شخصیت انسان را در اجتماع آشکار می‌کند.

وی افزود: رفتار رانندگان کشورها به دلیل تفاوت در فرهنگ، رسوم و عقاید آن‌ها متفاوت از یکدیگر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: باوجود برخی تفاوت‌ها در فرهنگ عمومی کشورها ولی مشترکاتی از حیث خطر پذیری در رانندگی در بین رانندگان کشورهای مختلف وجود دارد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت فرهنگ اصلاح رفتارهای ناایمن ترافیکی در جامعه با استفاده از امکانات فرهنگی عنوان کرد: با شناسایی انواع رفتارهای ترافیکی و تعیین سهم هرکدام از آن‌ها و شناسایی عوامل تأثیر گذار بر این رفتارها می‌توان برای اصلاح رفتارهای ناایمن رانندگان تلاش کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار