کد خبر: ۸۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 21 August 2015

به گزارش تابناک ایلام ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های ایلام گفت: زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک صنعتی ایلام فراهم است.

مرتضی دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در حوزه صنعت در مجموع طی 2 سال گذشته 10 سرمایه‌گذار از استان‌های دیگر وارد ایلام شده و در استان ایلام سرمایه‌گذاری کرده‌ و جذب شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های ایلام گفت: شرکت فولاد سرابله نمونه‌ای از این سرمایه‌گذاران بوده که اکنون این طرح بین 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: افزون بر طرح‌های جدید بخشی از طرح‌های توسعه‌ای نیز توسط سرمایه‌گذاران خارج استانی توسعه یافته و این روند همچنان ادامه دارد.

این مسئول اضافه کرد: نمونه دیگر شرکت‌های ایجاد شده و یا در حال ایجاد توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شرکتی در جوار مجتمع پتروشیمی ایلام است که در حال ایجاد بوده و برنامه‌ریزی برای استمرار این نوع فعالیت‌ها در استان ایلام با همکاری و همراهی استاندار ایلام صورت پذیرفته است.

دارایی تصریح کرد: این شرکت که در جوار پتروشیمی ایلام در مرحله واگذاری زمین برای ساخت بوده و خوراک آن نیز از محل مجتمع تامین شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های ایلام گفت: در مواردی نیز سرمایه‌گذاران خارجی وارد استان ایلام شده تا در حوزه صنعت فعالیت خود را آغاز کنند و این شرکت برای تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: این شرکت تمام توان خود را صرف ایجاد زیرساخت‌های صنعتی در استان ایلام و در شهرک‌های صنعتی کرده و در این راستا آماده پذیرایی و جذب شرکت‌های سرمایه‌گذار برای ایجاد واحدهای تولیدی صنعتی و ایجاد اشتغال و در نهایت رونق اقتصادی استان ایلام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار