مدیرکل بنیاد شهید استان همدان گفت: برای تکمیل فاز سوم مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۷۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 20 August 2015
مدیرکل بنیاد شهید استان همدان گفت: برای تکمیل فاز سوم مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش فارس؛ناصر عارف با اشاره به سفر هیئت دولت به همدان اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طرح‌های زیادی برای ارائه به هیئت دولت ندارد.

وی با بیان اینکه با این وجود طرح‌هایی ارائه شده است، گفت: یکی از پروژه‌های مهم بنیاد شهید مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار است که تکمیل آن نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ادامه داد: تاکنون دو فاز از این مجتمع تکمیل و بهره‌برداری شده که تکمیل فاز سوم آن نیازمند اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هیئت دولت با تخصیص این میزان اعتبار ضمن یاری این نهاد، زمینه بهره‌برداری کامل این مجتمع را مهیا کند.

عارف با اشاره به ساماندهی گلزار شهدا در همدان یادآور شد: 98 درصد از گلزار‌های شهدای استان همدان ساماندهی شده‌ و دو درصد باقیمانده نیازمند تأمین اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته‌های استاندار همدان اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی گلزار شهدای ساماندهی نشده، از محل منابع استانی تأمین خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان در پایان سخنانش گفت: امیدواریم مردم همدان مانند همیشه در استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت پای کار بوده و مهمان‌نوازی خود را بار دیگر به اثبات برسانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار