روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:
خبرنگاران و اصحاب رسانه با ارسال تیتر خبرهای مربوط به انقلاب اسلامی که در فاصله زمانی یکم تا سی ام بهمن ماه در یکی از نشریات محلی، خبرگزاری ها یا پایگاه های خبری دارای مجوز استان منتشر شده باشد می توانند در جشنواره مذکور شرکت کنند.
کد خبر: ۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 25 February 2015
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، قاسم مصفا افزود: پیش از این مهلت شرکت در جشنواره مذکور، پنجم اسفند اعلام شده بود که با درخواست خبرنگاران استان این زمان تا دهم اسفند ماه جاری تمدید شد.

وی همچنین با اشاره به تمدید مهلت نشر آثار برای شرکت در جشنواره، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با ارسال تیتر خبرهای مربوط به انقلاب اسلامی که در فاصله زمانی یکم تا سی ام بهمن ماه در یکی از نشریات محلی، خبرگزاری ها یا پایگاه های خبری دارای مجوز استان منتشر شده باشد می توانند در جشنواره مذکور شرکت کنند.

مصفا یادآور شد: هر متقاضی می تواند با سه اثر در جشنواره شرکت کند و چنانچه آثار بیشتری ارسال شود دبیرخانه آثار مربوط را به طور تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین آثاری که در ویژه نامه های نشریات سراسری در استان گیلان چاپ شده اند نیز می توانند در جشنواره شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به الکترونیکی بودن شرکت در این جشنواره، تأکید کرد: خبرنگاران برای شرکت در جشنواره استانی تیتر انقلاب فقط باید از طریق سایت این اداره کل به آدرس gilan.farhang.gov.ir اقدام نمایند.

مصفا با بیان اینکه اختتامیه جشنواره جهت تجلیل از نفرات برگزیده، اواخر اسفند ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به نفرات برگزیده این جشنواره به ترتیب به نفرات اول تا سوم: سه میلیون ریال، نفرات چهارم تا ششم: دو میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم: یک میلیون ریال اهدا می شود.

استان گیلان در عرصه مطبوعات با سابقه و قدمت 110ساله علاوه بر 105 نشریه فعال و نیمه فعال از 9 روزنامه فعال برخوردار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار