به گزارش تابناک سمنان: همزمان با ایام ماه ربیع الاول ، با پیگیریهای به عمل آمده توسط مسئولین استان پرواز به مقصد  مشهد مقدس توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر از  فرودگاه سمنان به صورت هفتگی در روزهای( سه شنبه و جمعه)  از تاریخ چهارده آبان طبق برنامه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 25 October 2019

با توجه به موقعیت راهبردی فرودگاه سمنان و همجواری آن با کانون های جمعیتی ممتاز  کشور نظیر پاکدشت ،اسلامشهر،ورامین،دماوند و فیروزکوه که جمعیتی حدود یک میلیون و نیم نفر را در خود جای داده است و  مناسب ترین و اقتصادی ترین مسیر برای انتقال هوایی به مقصدهایی نظیر مشهد مقدس ، برای این شهرها میباشد ،انتظار پایداری پرواز برای فرودگاه سمنان کاملا منطقی به نظر می رسد.

با لحاظ جمعیت 500 هزار نفری شهرستانهای سمنان ،مهدیشهر،سرخه، دامغان،گرمسار، آرادان و جمعیت یک و نیم میلیونی شهرهای مجاور که در استان تهران‌ قرار دارد، فرودگاه سمنان می تواند نسبت به جذب مسافر و پوشش حداقل ۲ میلیون نفری جمعیت این شهرها می باشد .

راه‌اندازی مجدد خط هوایی فرودگاه سمنان - مشهد/ این بار از آبان ماه

به نظر میرسد این فرصت اقتصادی میتواند براحتی مورد توجه فعالان اقتصادی قرار گرفته و ضمن تضمین استمرار پرواز این فرودگاه ،فرصت سودآوری مناسبی را نیز برای سرمایه گذاران فراهم آورد.

 ضمنا در آینده نزدیک امکان خرید بلیط از طریق اینترنت میسر خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار