فرمانده انتظامی استان از کشف 160 کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 16 October 2019

کشف 160کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان البرز

به گزازش تابناک قزوین،سردار " مهدی حاجیان "،فرمانده انتظامی استان در تشريح جزييات اين خبربیان  داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس  مبارزه با مواد مخدر استان  از طريق اقدامات اطلاعاتي در مي يابند فردي در زمينه قاچاق و ترانزيت مواد مخدر فعاليت گسترده اي دارد به همين منظور شناسايي و دستگيري وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده پليسي دريافتند متهم به تازگي مقادير زیادی مواد مخدر را از قاچاقچيان جنوب کشور خریداری کرده و قصد دارد آن را به استان البرزمنتقل کند.

سردار حاجیان  ادامه داد: به دنبال اين موضوع، تيم هاي عملياتي پليس قزوین  با هماهنگي مرجع قضايي و همکاری با پلیس استان البرز، به محورهاي مواصلاتي استان همجوار اعزام شدند و سرانجام  هر دو خودرو را در محدوده شهرستان فردیس مشاهده و در اقدامي ضربتي با ورود به منزل متهمان ، آنها را دستگير و مقدار 160کيلوگرم ترياک را کشف کردند.

رئيس پليس استان  افزود : در اين عملیات  5 نفر دستگير و 2خودرو توقیف که براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، مواد مخدر ، پلیس ، تریاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار