کارگردان کلیپ «رسش»:
تابناک: کارگردان کلیپ «رسش» گفت: این کلیپ به منظور هدفمندی و مدیریت زمان در زندگی وحمایت از زنان سرپرست خانوار دراصفهان ساخته شد.
کد خبر: ۷۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 18 August 2015
سید محمد جواد نوری صادقی در گفتگو با تابناک، با بیان اینکه در حال حاضر برخی از دغدغه‌های موجود در جامعه و از جمله توسعه فرهنگ کار مغفول مانده است، اظهار داشت: در این راستا با توجه به وجود معضل بیکاری در جامعه ضروری است که هنرمندان در این زمینه وارد شده و نسبت به ترویج فرهنگ کار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از معضلات موجود در جامعه به دلیل نا آگاهی افراد ایجاد شده است و با استفاده از ابزار هنر می توان بسیاری از آگاهی‌ها را در جامعه آموزش داد، افزود: از این رو این روزها با تشکیل خیریه‌های مختلف در شهر اصفهان معضل بیکاری نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است و اقدامات فرهنگی نیز در این راستا در دستور کار موسساتی همچون موسسه خیریه نذر قرار گرفته است.

کارگردان کلیپ «رسش» با بیان اینکه این کلیپ در راستای ارائه اهداف فرهنگی و با رویکرد حمایت از زنان سرپرست خانوار به سفارش مؤسسه خیریه نذر اشتغال امام حسین (ع) با مضمون هدفمندی و مدیریت زمان در زندگی وبا استفاده از تکنیک‌های جدید جلوه‌های ویژه تولید و ساخته شد و در مرحله تدوین است، اضافه کرد: این کلیپ اولین تولید از مجموعه چندگانه کلیپ‌های فرهنگی و آموزشی این موسسه است.

نوری صادقی گفت: این کلیپ برای شرکت در جشنواره های کشوری و استانی همانند حسنات آماده می شود سپس از شبکه های سراسری و استانی پخش خواهد شد.

به گزارش تابناک، کلیپ «رسش» به نویسندگی افسانه میرمحمدی و کارگردانی سید محمد جمال نوری صادقی با مضمون هدفمندی و مدیریت زمان در زندگی و حمایت از زنان سرپرست خانوار در اصفهان ساخته شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار