نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قزوین با اشاره به احتمال تغییر برخی از فرماندار در قزوین بیان کرد: ما در امور انتخاب فرماندار دخالتی نداریم اما در صورتی که فرماندار انتخاب شده از افراد تندرو باشد مخالفت خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 18 August 2015
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حسینی در گفت وگو با تابناک بیان کرد: انتخاب فرماندار در حوزه وظایف نمایندگان نیست و در این امور حتی از ما مشورت هم نخواسته اند اما مسئولین بدانند در صورتی که نمایندگان احساس کنند فرماندار انتخاب شده از افراد تند روست با او مخالفت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی نمایندگان با رای مردم به مجلس راه پیدا می کنند باید به همه نکاتی که در زندگی مردم موثر است نیز توجه داشته باشند که انتخاب مدیران از مهم ترین این مسایل است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم چنین به پیگیری بحث سهم آب قزوین از سد طالقان اشاره کرد و گفت: سهم آب قزوین از سد طالقان در حال مطالبه و پیگیری است اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که آب سد تا حد چشمگیری کاهش داشته است که به همان نسبت از سهم ما نیز کاسته می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر روزی مجبور به تصمیم گیری شویم به طور حتم آب شرب تهران بر کشاورزی قزوین مقدم است اما همه تلاشمان را می کنیم که کشاورزان قزوین کمترین ضرر را ببینند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی برای کشاورزان در پی احداث سد الموت رود هستیم که امیدوارم در آینده بتواند بخش قابل توجهی از نیاز آب کشاورزی قزوین راتامین کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
نماینده احمدی نژادی همینه همینه!!!.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار