بسته ی پلیسی تابناک همدان
فرمانده انتظامي استان همدان از انهدام يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي و کشف 16 کيلو و 370 گرم مواد روان گردان شيشه و هروئين طي 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 17 August 2015

دستگيري سر کرده باند توزيع مواد مخدر با 16 کيلو شيشه

فرمانده انتظامي استان همدان از انهدام يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي و کشف 16 کيلو و 370 گرم مواد روان گردان شيشه و هروئين طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

 "حاجي محمد مهديان نسب"گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام کارهاي اطلاعاتي طي يک سال موفق شدند يکي از عاملان باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اوزان بالا را شناسايي کنند.

وي افزود: در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد اين فرد با شناسايي و اغفال جوانان نيازمند، پس از تهيه مواد مخدر صنعتي در اوزان بالا، محموله هاي مواد را توسط اين جوانان از استان هاي غربي و مرکزي به استان همدان منتقل مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي استان همدان با اشاره به اين که طي سال گذشته توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر از اين باند مخوف توزيع کننده10 کيلوگرم هروئين و شيشه کشف شد،عنوان کرد: در پي کشف ياد شده و طي يک سال کار اطلاعاتي در نهايت سرکرده اين باند شناسايي و در هنگام جا به جايي مواد روان گردان با انجام يک عمليات ضربتي و با استفاده از چند تيم عملياتي نامبرده به همراه يکي از همدستانش دستگير شد.

مهديان نسب اظهار کرد: در بازرسي به عمل آمده از اين افراد16 کيلوگرم مواد روان گردان از نوع شيشه و 370 گرم هروئين کشف شد که متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي استان همدانخاطرنشان کرد: استفاده قاچاقچيان از شيوه و شگردهاي پيچيده جهت دسترسي به اهداف پليد خود مرسوم بوده که هوشياري و هوشمندي پليس در شناسايي و برخورد قاطع با اين دسته از افراد نيزقابل تقديراست.


محموله 175 ميليون ريالي قاچاق به مقصد نرسيد

رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف دو دستگاه خودرو و کشف 175 ميليون ريال کالاي قاچاق خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در پي خبري مبني بر اينكه قاچاقچيان كالا قصد دارند با خودروهاي باري و سواري،كالاهاي قاچاق را از استان هاي مرزي غرب كشور و از محورهاي مواصلاتي استان همدان به تهران قاچاق نمايند، رسيدگي به اين موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: اين ماموران به محورهاي مواصلاتي استان اعزامو اقدام به اجراي ايست و بازرسي خودروهاي عبوري کردند که در نتيجه در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي با تشديد اقدامات كنترلي صورت گرفته، موفق به شناسايي و توقيف دو دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق شدند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: خودرو اول که در محور صالح آباد به سمت غارعليصدر شناسايي شد يک دستگاه وانت نيسان بود كه از سمت كرمانشاه به همدان درحال حركت بود که پس از متوقف کردن خودرو در بازرسي از آن 303 بسته پوشک بچه خارجي فاقد مداركقانوني با ارزش تقريبي 75 ميليون ريال كشفشد.

سرهنگ زارعي در ادامه بيان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز در ادامه ماموريت ياد شده به يک دستگاه خودروپژو سواري كه از سمتكامياران به تهران در حال حركت بود مشكوك و پس ازمتوقف کردن آن، در بازرسي به عمل آمده متوجه وجود سيگارت خارجي فاقد مجوز شدند که پس از دستگيري راننده آن، خودرو به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز منتقل شد.

وي تصريح کرد: پس ازتخليه بار خودرو مذکور و شمارش اين محموله قاچاق، تعداد 150 هزار نخ سيگارت خارجي با ارزش تقريبي 100 ميليون ريال كشف شد.

رييس پليس آگاهي استان اظهار داشت: قاچاقچيان کالا پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شدند.


مراسلات پستي يک ميلياردي قاچاق از آب درآمد

رئيس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از كشف كالاي قاچاق با ارزش ريالي تقريبي يك ميليارد و 500 ميليون ريال تحت عنوان مراسلات پستي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعي"گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي همدان در پي خبري مبني بر اين كه قاچاقچيان كالا قصد دارند، تحت پوشش مراسلات پستي با يك دستگاه كاميون بنز متعلق به اداره پست يکي از استان هاي همجوار، كالاهاي قاچاق را به همدان منتقل کنند، اين موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: در اين راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز در موقعيت ايستگاه بازرسي شهيد زارعي با تشديد اقدامات كنترلي در نهايت کاميون موصوف را که مربوط به اداره پست يکي از استان هاي همجوار بود را شناسايي و متوقف کردند.

اين مقام انتظامياظهار کرد: ماموران پليس در حضور راننده و سرنشين خودرو نسبت به فك پلمب اتاقك مخصوص حمل مراسلات پستي اقدام و در بررسي از محتويات آن تعداد زيادي بسته هاي حاوي انواع كالاي قاچاق شامل تعداد 318 دستگاه گوشي تلفن همراه، 11 هزار و 556 عدد لوازم آرايشي و بهداشتي، بيش از 11 هزار انواع قرص غيرمجاز،دو هزار عدد نخ بخيه، 480 عدد چسب حشره كش،سه هزار و 412 ثوب البسه خارجي و 80 رشته ساعت مچي قاچاق را کشف کردند.

زارعي عنوان کرد: ارزش ريالي کالاهاي کشف شده يك ميليارد و 500 ميليون ريالاست كه در اين خصوص پرونده تشكيل و موضوع همچنان تحت رسيدگي پليس آگاهي همداناست.


انهدام باند سارقان و کشف 18 فقره سرقت احشام در رزن

فرمانده انتظامي شهرستان "رزن" همدان از انهدام يک باند سرقت و کشف 18 فقره سرقت احشام در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "اسماعيل جمشيدي" در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت هاي مکرر احشام در شهر "قروه درجزين" شهرستان رزن، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با بکارگيري اقدامات فني و تحقيقات به عمل آمده پليسي در نهايت يکي از سارقان را شناسايي که پس از انجام تعقيب و مراقبت در نهايت نامبرده را در يک عمليات غافلگيرانه در حالي که قصد فريب ماموران و خارج شدن از سطح حوزه استحفاظي را داشت دستگير کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: پس از انتقال متهم به اداره پليس و بازجويي هاي صورت گرفته، ابتدا منکر هر گونه سرقتي شد اما با مواجهه شدن با دلايل و مدارک و مستندات پرونده و شيوه و شگردهاي خاص پليسي و تشويق و ترقيب به بازگويي حقيقت در نهايت لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که با همدستي 2 نفر ديگر اقدام به سرقت احشام مي کرده است.

سرهنگ جمشيدي خاطرنشان ساخت: متهم در ادامه اظهارات خود اعلام کرد که احشام مسروقه را پس از سرقت به افراد دلال دوره گرد فروخته و وجه مربوطه را بين همدستان خود تقسيم مي کردند که در ادامه تحقيقات پليسي به تعداد 18 فقره سرقت احشام از شهر قروه و روستاهاي اطراف اين شهر معترف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رزن در خاتمه گفت: هر دو همدست اين سارق حرفه اي طي يک عميلات غافلگيرانه دستگير و پس از تشکيل پرونده ، اعضاي اين باند سرقت جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند   . 


2000 ليتر سوخت قاچاق در نيمه راه متوقف شد

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از كشف 2 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط پليس اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "شعبان ترک نيا" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي برخورد جدي و قانوني با قاچاق سوخت و فرآورده هاي نفتي، ماموران انتظامي شهرستان با انجام كار اطلاعاتي دقيق موفق به شناسائي يك ددستگاه خودروي وانت نيسان تانكر دار كه در حال عبور به يكي از شهرستان هاي همجوار بود شدند كه بلافاصله اين خودرو را متوقف کردند.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: با بررسي دقيق از تانكر خودرو ، مقدار 2 هزار ليتر نفت سفيد قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانوني حمل كشف شد .

سرهنگ ترك نيا اظهار داشت: راننده اين خودرو پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شد.


دستگيري53 متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان ازدستگيري 53 متهم در نتيجه اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در طول پنج روز گذشته، در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد .

سرهنگ "داود علي بخشي" در تاييد خبر خود بيان داشت : در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي بويژه طرح منطقه اي که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام شد، انتظامي شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود، در سطح نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه نمود که به توفيقات وکشفيات چشمگيري دست يافت .

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر ، دستگيري معتادان تابلو و خرده فروش وسارق و افراد جلبي وهمچنين توقيف خودروها و موتور سيکلت هاي مزاحم و متخلف درنتيجه اجراي اينگونه طرح ها خبرداد .

فرمانده انتظامي شهرستان ادامه داد : علاوه بر جمع آوري مقدار قابل توجهي اقلام ضدفرهنگي وممنوعه وکشف يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي و مقداري انواع مواد مخدر ،تعداد 6 نفرسارق ،19نفر معتاد وخرده فروش موادمخدر، 14نفرجلبي و53 نفر در حوزه هاي ساير جرائم دستگير شدند و همچنين تعداد 17 دستگاه خودرو و 72دستگاه موتور سيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند .

اين مقام انتظامي درخاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس ، خواستار استمرار آن در ايجاد امنيت پايدار درسطح شهرستان شد .


دستگيري فردي که حساب بانکي دوستش را خالي مي کرد

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان از شناسايي و دستگيري فردي که حساب بانکي شهروند همداني را خالي مي کرد، خبر داد.

سرهنگ "اميني" با اعلام اين خبر افزود: با مراجعه و ارائه شکوائيه شهروند همداني مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي وي ،موضوع ضمن تشکيل پرونده در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا همدان در ادامه گفت: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد برداشت ها به صورت خريدهاي اينترنتي و طي چندين مرحله انجام گرفته است.

اين مقام انتظامي افزود: با انجام اقدامات فني و با بکارگيري شگردهاي پليسي، فردي با هويت معلوم شناسايي و پس از اخذ دستور از مقام قضايي دستگير شد.

سرهنگ اميني اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکار ناپذير رايانه اي به بزه انتسابي اقرار و بيان کرد در زمان مناسب اطلاعات بانکي دوست خود را به سرقت برده و انگيزه اين عمل مجرمانه را، نياز خود و تمکن مالي دوستش دانست.

رئيس پليس فتا همدان در پايان به شهروندان توصيه کرد:

1- سامانه پيامک بانک خود را جهت اعلام هرگونه تراکنش انجام شده فعال کنند.

2- اطلاعات حساب بانکي خود را مانند يک سند محرمانه نزد خود نگه دارند.

3- در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 0812182675 در ميان بگذارند.


كشف 332 قلم انواع لوازم آرايشي قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از كشف 332 قلم انواع لوازم آرايشي قاچاق توسط پليس اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "شعبان ترك نيا" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه ي جدي با ورود هر گونه كالاي قاچاق و غير مجاز و برخورد قانوني با قاچاقچيان كالا ، ماموران انتظامي شهرستان ملاير در حين كنترل خودروهاي عبوري در سطح حوزه ي استحفاظي ، به يك دستگاه خودروي سواري پژو با يك نفر راننده مشكوك شده كه عليرغم تلاش در جهت متواري شدن توسط راننده ي مذكور ، نهايتاً با بكارگيري شگردهاي خاص توسط ماموران اين خودرو متوقف شد .

اين مقام مسئول در ادامه افزود: در بازرسي به عمل آمده از خودرو تعداد 332 قلم انواع لوازم آرايشيقاچاق كشف شد كه ضمن تشكيل پرونده مراتب تحت پيگرد قانوني قرار دارد.


توقيف 5 دستگاه خودرو با خلافي بالاي ده ميليون ريال در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان از توقيف 5دستگاه خودرو با خلافي بالاي ده ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "محمد معصومي" بيان داشت: در راستاي برخورد با رانندگان خودروهاي فاقد مدارک و همچنين روان سازي ترافيک، پليس راهور شهرستان فامنين با بکارگيري تمامي توان طي 72 ساعت گذشته اقدام به اجراي چندين طرح کرده است.

سرهنگ معصومي در ادامه گفت: کارکنان پليس راهور در اين طرح يک دستگاه خودرو با 23 ميليون ريال خلافي و تعداد 4 دستگاه خودرو با خلافي بيش از 10ميليون ريال را در اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات توقيف و روانه پارکينگ کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه خطاب به رانندگان وسايط نقليه بيان داشت: داشتن سرعت، نبستن کمربند ايمني، توقف در مناطق ممنوع، عدم توجه به فرمان پليس و نداشتن مدارک ازجمله مواردي مي باشد که بيشترين برگه اخطاريه را به خود اختصاص داده اند که اميد است با رعايت موارد فوق توسط رانندگان و توجه به توصيه هاي پليس راهور شاهد کمترين تخلفات در سطح معابر و محورهاي اين شهرستان باشيم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار