محمد حسن باقری شکیب اظهار داشت: بعد از ظهر امروز شدت وزش باد در همدان افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌کنیم به ۷۰ کیلومتر بر ساعت هم برسد. با توجه به شدت وزش باد احتمال خسارت به تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی وجود دارد.
کد خبر: ۷۸۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 30 September 2019
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از وزش شدید باد در همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر‌ها همراه با وزش شدید باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. در روز چهارشنبه نیز احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان وجود دارد.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در روز‌های آینده دمای هوای استان ۲ تا ۴ درجه خنک می‌شود، ابراز کرد: به تدریج به سمت خنکی هوا و خروج از گرمای تابستانی پیش می‌رویم.

باقری شکیب به وضعیت دمای هوای استان در روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت اسدآباد با حداکثر دمای ۳۲ درجه به عنوان گرمترین، و بهار با حداقل دمای ۸ درجه به عنوان خنک‌ترین شهرستان استان گزارش شده است.

وی افزود: دمای هوای شهرستان همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۰ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بر اساس پیش بینی فصلی، میزان بارش‌ها در پاییز امسال در حد نرمال خواهد بود، تصریح کرد: بارندگی‌های قابل توجه از آبان ماه شروع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار